Doe als de Eiffeltoren

Afgelopen zomer was ik met mijn gezin in het prachtige Parijs.
De wens van onze kinderen was duidelijk: de Eiffeltoren bezoeken!TIZFotografie Eiffeltoren

Terwijl we onder de toren stonden te wachten voordat we via de poot omhoog konden lopen, dacht ik na over wat er zo bijzonder is aan deze stalen constructie. Waarom is deze toren het meest bezochte monument ter wereld door mensen van overal over de wereld?

De Eiffeltoren is namelijk niet altijd populair geweest. Aan het begin van de bouw verzetten zelfs veel mensen zich tegen de komst van de toren. Ze noemde het de “ijzeren schoorsteen”. Toen de toren groter werd, nam het verzet af.

Lees je mee over wat de Eiffeltoren zo uniek en geliefd maakt? Hoe kunnen wij dit gebruiken in de branding van ons eigen bedrijf?

✨Herkenbaar
De toren is een van de meest iconische en direct herkenbare gebouwen ter wereld.
Wees herkenbaar. Val op door je te onderscheiden van je concullega’s en laat dit ook zien.

✨Locatie
De toren staat in het magische Parijs!
Zorg dat je binnen je vakgebied opvalt op de locaties waar jouw ideale klanten komen.

✨Expert
De toren is HET symbool van Parijs.
Zorg dat je een expert bent in wat je aanbiedt. Blijf je ontwikkelen en onderscheiden met je kennis en kunde.

✨DetailTIZFotografie Eiffeltoren
De toren is niet zomaar een stalen constructie. Er is nagedacht over haar constructie en hoe deze zo mooi mogelijk te maken.
Heb aandacht voor de details. In je aanbod en in de toepassing ervan. Heb oog voor de wensen van je klant en denk met haar mee.

✨Vernieuwend
De Eiffeltoren is herkenbaar, maar gaat ook met haar tijd mee. Haar verfbeurt past zich aan de tijd net als de restaurantjes op de Eiffeltoren.
Je bent herkenbaar in je marketing en deze evolueert met jou en de tijd mee. Soms met grotere aanpassingen en soms subtiel. Blijf aantrekkelijk voor je ideale klant.

✨Draag uit waar je voor staat
De Eiffeltoren staat ergens voor. Ze is het symbool van de bekroning van het industriële tijdperk en gebouwd voor de wereldtentoonstelling in 1889.
Laat niet alleen zien wie je bent, maar ook waar je voor staat. Waarom doe jij wat je doet op jouw manier en voor wie?

✨Toegevoegde waarde
De Eiffeltoren bestaat nog steeds omdat ze een toegevoegde waarde heeft. Niet alleen omdat het al jaren een enorme toeristentrekker is, maar ook omdat het een perfecte antenne is.
Wat bied jij jouw klant? Hoe ondersteun je die? Welk probleem los jij op? Zorg dat dit helder is voor jouw potientiele klant.

✨StraalTIZFotografie Eiffeltoren
De Eiffeltoren straalt! Elke avond ontsteekt zij even haar lichten en zorgt voor een prachtig schouwspel.
Wees trots op wat je doet en laat dit zien!

Laat de Eiffeltoren jou ook inspireren om te laten zien wie je bent en waar je voor staat! Ik vertaal dit graag samen met jou naar professionele beelden zodat jij net als de Eiffeltoren een icoon wordt en blijft binnen jouw vakgebied.

Laat je zien!

Liefs,
Ilona